نصب بالابر کارگاهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 مرداد 1401
بازدید : 131
نویسنده : مجتبی سبحانی

معمولا هر پروژه یا هر کارگاهی برای تجهیز کردن خود نیاز به آسانسور و بالابر کارگاهی و تاورکرین دارد. یکی از تجهیزات و یا دستگاههایی که در فرایند حمل بار و مصالح و همچنین نفرات به طبقات بالاتر می توانند کمک شایانی به پروژه ها و مدیران یک کارگاه داشته باشد بالابر هیدرولیکی ثابت است . اما فرایند ساخت و نصب بالابر کارگاهی بلافاصله بعد از اجاره یا خرید باید صورت پذیرد . گروه صنعتی سبجانی سازنده انواع بالابر صنعتی ثابت در ایران میباشد. جهت مشاهده نمونه کارها به وب سایت مراجعه نمایید.

بالابر کارگاهی

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰     -     ۰۹۱۲۲۶۱۳۴۱۷    -     ۰۲۶-۳۶۷۰۹۹۸۵

وب سایت : liftsale.ir

 

فرایند نصب هر بالابر هیدرولیکی صنعتی قاعدتا بر اساس سفارش و یا بر اساس کاتالوگ شرکتهای سازنده بالابر هیدرولیکی باید صورت گیرد اما قبل از اجرا باید اطلاعات کاملی از مراحل نصب و همچنین شناخت دقیقی از قطعات و قسمتهای مختلف این دستگاه داشته باشیم.

برای نصب بالابر کارگاهی مقدماتی نیاز است که باید ان مقدمات مهیا گردد سپس شروع به نصب بالابر هیدرولیکی کارگاهی نماییم . در ابتدا در مکانی که قرار است آسانسور و یا بالابر کارگاهی نصب گردد ( جانمایی ) باید یک سطح صافی ایجاد نماییم و یک فونداسیون به ضخامت حداقل ۲۰ سانتی متر ارتفاع ایجاد نماییم و آن سطح را کاملا تراز و صاف ایجاد کنیم . از دیگر کارهای لازم قبل از نصب آسانسور و بالابر کارگاهی این است که یک تابلو برق در نزدیکی مکان نصب بالابر کارگاهی هیدرولیکی ثابت قرار دهیم و بر اساس تناز آسانسور یا بالابر و مقدار امپر مورد نیاز موتورها برق را در تابلو برق اماده نماییم .

بالابر در تهران





:: برچسب‌ها: نصب بالابر کارگاهی , بالابر کارگاهی , بالابر در تهران , بالابر هیدرولیکی , بالابر صنعتی , قیمت بالابر هیدرولیکی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بالابر صنعتی ، جک درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش بالابر صنعتی و آدرس liftsale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com